Alpine A110 R Turini

A110 R Turini

NAJBARDZIEJ RADYKALNE A110
już od 490 000 zł

Prędkość maksymalna

284 km/h

na torze

Przyspieszenie

4,0 s

od 0 do 100 km/h

Podwozie, lekkość, aerodynamika: samochód wyścigowy z homologacją drogową.
Alpine A110 R Turini

NOWE, RADYKALNE doznania

Bierzesz głęboki oddech. Twoje ręce obejmują kierownicę.

Z silnika dochodzi energetyczny warkot. Droga jest wąska i kręta. A110 R Turini ma wszystko, by zapewnić Ci niesamowite doznania. Niższy, szybszy, bardziej dynamiczny dzięki wyścigowemu podwoziu. Jego kolor nadwozia Niebieski Racing Mat pozwala Ci zanurzyć się w sportowym uniwersum naszego zespołu BWT Alpine F1® Team.

 
Siedzisz za kierownicą najbardziej radykalnego drogowego Alpine w historii, którego nazwa wywodzi się od słynnych odcinków rajdowych, na których narodziła się legenda A110.

Alpine A110 R Turini

MOC WŁÓKNA WĘGLOWEGO

Splitter, maska, progi boczne, tylny spojler, dach, tylna boczna szyba... Włókno węglowe, materiał wykorzystywany w F1®, jest wszechobecny, co przekłada się na rewelacyjną lekkość i osiągi. A110 R Turini posiada obręcze kół GT RACE, zapewniające większą wszechstronność na drodze.

Alpine A110 R Turini - widok rozstrzelony pełny
Alpine A110 R Turini - przednia listwa z włókna węglowego
Alpine A110 R Turini - fotel z włókna węglowego
Alpine A110 R Turini - włókno węglowe
 Alpine A110 R Turini

SPERSONALIZUJ SWOJE A110 R TURINI

Nadaj swojemu Alpine jeszcze więcej charakteru dzięki możliwości personalizacji auta w naszym warsztacie Alpine. Stylizacje (covering), paski (stripping)... Wybierz wyjątkową stylizację, która odzwierciedla Twój wizerunek.

UCZYŃ SWOJE ALPINE WYJĄTKOWYM

WIEDZA SPECJALISTYCZNA Z F1®

To więcej niż samochód sportowy, to samochód wyścigowy

Alpine A110 R – samochód wyścigowy z homologacją wyścigową

Obsesją naszych inżynierów jest uzyskanie jak najwyższej prędkości podczas jazdy w linii prostej przy zachowaniu optymalnej prędkości na zakrętach, tak jak na torze Formuły 1®. 

 
Niestrudzenie pracowaliśmy z naszym zespołem BWT Alpine F1® Team, aby dostarczyć Ci samochód wyścigowy z homologacją do jazdy drogowej.

Alpine A110 R - podwozie

Podwozie

Twój tor jazdy nigdy nie były równie precyzyjny. Unikatowe podwozie obniżone o 10 mm w stosunku do A110 S, regulowane o dodatkowe 10 mm na torze. Osiągi poprawia również wykorzystanie opon semi slick Michelin Pilot Sport Cup 2. A110 R Turini to wszystko, czego potrzebujesz, aby cieszyć się codzienną jazdą po drogach publicznych i czasem spędzonym na torze.

Alpine A110 R - aerodynamika

AERODYNAMIKA

Cały pakiet aerodynamiczny został przemyślany tak, aby Twoje A110 R Turini było „przyklejone”do drogi: dyfuzor, tylny spojler zamocowany na wyprofilowanym uchwycie, listwy boczne – nic nie jest dziełem przypadku. Efekt: do 29 kg więcej siły docisku z tyłu w porównaniu do A110 S z Pakietem Aero i o 5% mniejszy opór powietrza, co pozwala osiągnąć 284 km/h na torze!
 

Prawdziwie sportowe osiągi z czasem od 0 do 100 km/h wynoszącym zaledwie cztery sekundy.
Alpine A110 R Turini
Alpine A110 R - osiągi
OSIĄGI
Prędkość maksymalna
284 km/h
Na torze
Lżejszy, bardziej aerodynamiczny, A110 R Turini jest najszybszym modelem z gamy
od 0 do 100 km/h
4,0 sek.
Launch Control rozpędza A110 R Turini do 100 km/h w zaledwie 4,0 sekundy
Ze startu zatrzymanego
22 sek.
1 000 m
A110 R Turini wkracza do uniwersum samochodów sportowych w czasie 22 sekund na 1000m SZ

KOKPIT

Otwórz drzwi do nowych wrażeń

Alpine Alpine A110 R Turini - duże wnętrze
Alpine A110 - Sportowe coupé

Dowiedz się więcej

A110 R Turini: wartości zużycia paliwa w zależności od wariantu, wersji i wyposażenia wynoszą w cyklu mieszanym (l/100 km) WLTP*: 6,8/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) WLTP*: 156;


*WLTP: Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures: Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia energii elektrycznej i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.