AKCJE PRZYWOŁAWCZE

Przeprowadzane w Twoim Alpine Center nasze kampanie przywoławcze mają na celu zabezpieczenie Cię przed potencjalnym, zidentyfikowanym problemem technicznym, zanim pojawi się on w Twoim samochodzie Alpine.
 

Etap 1

Wprowadź numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), aby sprawdzić, czy Twój samochód jest objęty akcją przywoławczą.

 

 

Etap 2

Jeśli Twój samochód jest objęty akcją przywoławczą, umów się na wizytę w wybranym Alpine Center, które bezpłatnie zajmie się Twoim samochodem.
 

Etap 3

Oddaj swój samochód w umówionym terminie do wybranego Alpine Center, który wykona zalecenia związane z akcją przywoławczą.

 

 

NASZ PRIORYTET: TWOJE ZADOWOLENIE

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Renault Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-674) przy ul. Marynarskiej 13. Pani/Pana dane będą wykorzystywane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana zapytanie oraz – za odrębnie wyrażoną zgodą - marketingu Administratora, w tym wykorzystywane w procesie profilowania. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wyrażenia sprzeciwu i wycofania zgody, prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do Prezesa UODO. Kontakt w sprawach dot. ochrony danych: renault.iod@renault.com.pl.

 

Pełna informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych