Dyrektor techniczny Pat Fry i Dyrektor techniczny Matt Harman kierowali programem rozwoju podwozia w Enstone, starając się ulepszyć pakiet zimą, podczas gdy Dyrektor wykonawczy Bruno Famin w Viry-Châtillon współpracował z Enstone nad integracją jednostki napędowej.
Formuła 1
Zespół BWT Alpine F1® ma siedzibę w Wielkiej Brytanii i we Francji.
W Enstone znajduje się fabryka, w której projektowane i montowane są podwozia Alpine A523. Od 30 lat, najpierw z Renault F1®, a teraz z Alpine F1®, w Enstone pracują utalentowani inżynierowie w ponad 25 działach - od aerodynamiki po testy walidacyjne - aby stale poprawiać osiągi naszych bolidów.
W tym miejscu znajduje się również zespół techniczny, który zapewnia wsparcie podczas weekendów wyścigowych.
W Viry-Châtillon znajduje się najbardziej legendarna fabryka Alpine. Zajmuje się projektowaniem, montażem i testowaniem silników dla wszystkich bolidów F1®.
Moc
Ponad 950 KM
Prędkość maksymalna
355 km/h
Ograniczenie momentu obrotowego
15 000 obr./min
Masa
796 kg
Z kierowcą, kamerami i balastem
Długość całkowita
5620 mm
Limit zużycia paliwa
100 kg/h
POJEMNOŚĆ SKOKOWA | 1,6 l V6 |
---|---|
LICZBA CYLINDRÓW | 6 |
CAŁKOWITY MOMENT OBROTOWY | 15 000 obr./min |
TURBODOŁADOWANIE | Jedna turbosprężarka, nieograniczone ciśnienie (szacowane na 5 barów ciśnienia bezwzględnego) |
LIMIT ZUŻYCIA PALIWA | 100 kg/h |
DOZWOLONE ZUŻYCIE PALIWA PODCZAS WYŚCIUGU | 110 kg maksymalnie |
ARCHITEKTURA | V6 pod kątem 90° |
ŚREDNICA CYLINDRA | 80 mm |
SKOK TŁOKA | 53 mm |
WYSOKOŚĆ OSI WAŁU KORBOWEGO | 90 mm |
LICZBA ZAWORÓW | 24 (4 na cylinder) |
PALIWO | Wtrysk bezpośredni |
PRĘDKOŚĆ OBROTOWA MGU-K | 50 000 obr./min maksymalnie |
---|---|
MOC MGU-K | 120 kW maksymalnie |
ODZYSKIWANIE ENERGII PRZEZ MGU-K | 2 MJ/okrążenie maksymalnie |
ODDAWANIE ENERGII PRZEZ SYSTEM MGU-K | 4 MJ/okrążenie maksymalnie |
PRĘDKOŚĆ OBROTOWA MGU-H | > 100 000 obr./min |
ODDAWANIE ENERGII PRZEZ MGU-H | Bez ograniczeń |
MASA | Minimum 150 kg |
---|---|
DOPUSZCZALNA LICZBA JEDNOSTEK NAPĘDOWYCH NA KIEROWCĘ W 2023 | 3 silniki o spalaniu wewnętrznym, 3 turbosprężarki i 3 MGU-H, 3 MGU-K, 2 akumulatory i elektroniczne jednostki sterujące, 8 zestawów wydechowych |
MOC CAŁKOWITA | Ponad 950 KM |
ZESPÓŁ
Duet w 100% francuski!
MODELE