18 kwietnia 2023 r.

BWT Alpine F1 Team ma przyjemność ogłosić przedłużenie na kolejne trzy lata współpracy z firmą Sprinklr jako oficjalnym partnerem i dostawcą platformy Unified Customer Experience Management (Unified-CXM) dla zespołu i dla całej marki Alpine.

 

 

W ramach projektu, którego celem jest jak maksymalizacja interakcji ze społecznością, zespół będzie korzystał z czterech pakietów produktów firmy Sprinklr: Sprinklr Service, Sprinklr Insights, Sprinklr Marketing i Sprinklr Social.

 

 

Sprinklr pomoże BWT Alpine F1 Team zapewnić fanom zupełnie nowe doświadczenia dzięki następującym funkcjom:

Platforma Unified-CXM firmy Sprinklr pozwoli zespołowi przetestować i utrwalić strategię marketingową, obsługę klientów i zaangażowanie, aby podtrzymać własną konkurencyjność i nieustannie rozwijać oferowane doznania.

 

 

David Gendry, dyrektor ds. komunikacji i marketingu Alpine: „Jako członkowie zespołu BWT Alpine F1® Team chcemy utrzymywać stały kontakt z fanami i nawiązywać z nimi relacje w innowacyjny sposób. Dzięki firmie Sprinklr możemy dotrzeć do nich w chwilach, które liczą się najbardziej: przed, w trakcie i po każdym Grand Prix. Po udanym sezonie 2022 z przyjemnością przedłużamy to partnerstwo, aby lepiej zrozumieć swoich fanów, zoptymalizować interakcje z nimi online i nieustannie oferować im to, co najlepsze”.

 

 

Ragy Thomas, założyciel i prezes firmy Sprinklr: „BWT Alpine F1® Team to jedna z najbardziej fascynujących marek w świecie sportu zawodowego. Sprinklr z entuzjazmem wspiera jej wizję coraz ściślejszych interakcji z fanami i ze społecznością w kontekście rosnącej popularności F1®. Ogromnie doceniamy również dokonywane przez nią zmiany kulturowe, zwiększające inkluzywność, równość i sprawiedliwość szans dla każdej osoby, która pragnie się zaangażować w tę działalność. Bardzo nas cieszy przedłużenie na kolejne trzy lata partnerstwa z BWT Alpine F1® Team i możliwość wsparcia zespołu w stawianiu fanów w centralnym punkcie jego strategii cyfrowej”.