8 lipca 2022 roku

BWT Alpine F1 Team i Yahoo mają przyjemność ogłosić odnowienie strategicznego partnerstwa, potwierdzając miejsce Yahoo jako jednego z najbardziej cenionych partnerów technicznych zespołu. Słynne logo Yahoo pojawi się na A522 BWT Alpine F1 Team, jednocześnie przybliżając jej międzynarodowy ślad nowym odbiorcom. Zespół wykorzysta tę fantastyczną platformę, gdy Yahoo będzie budować przyszłość wiadomości, sportu, rozrywki, stylu życia, finansów, mediów i narzędzi komunikacji.

 

Globalna firma medialna i technologiczna docierająca do prawie 900 milionów ludzi na całym świecie, Yahoo jest lojalnym partnerem zespołu od 2019 roku. W ramach rozwijającej się współpracy, BWT Alpine F1 Team i Renault Group będzie miała dostęp do agregatu wiodących technologii reklamowych Yahoo, aby zapewnić swoim markom dotarcie do milionów ludzi za pośrednictwem platform reklamowych i treści, w tym Yahoo News, Yahoo Sport i Yahoo Finance. Będzie to miało miejsce również za pośrednictwem Studios XR Studios firmy Yahoo, gdzie firmy mogą wspólnie tworzyć wciągające i interaktywne treści 3D, wykorzystując przechwytywanie ruchu i dźwięku oraz technologie XR Stage.

 

Otmar Szafnauer, Team Principal BWT Alpine F1 Team

 

„ Jako zespół zawsze szukamy synergii z markami tak ambitnymi jak nasza. Yahoo wyraźnie podziela naszą pasję do innowacji i cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą współpracę z taką firmą na kolejne trzy lata. Yahoo pokazało swoją zdolność do innowacji, a Formuła 1 oferuje ogromne możliwości dotarcia do nowych odbiorców i poznania najnowszych osiągnięć w dziedzinie mediów i komunikacji online. Dlatego jesteśmy zachwyceni, że możemy współpracować, aby przesunąć te nowe granice. Ponadto rozszerzenie świadczeń Yahoo w ramach Renault Group pozwoli im korzystać z pełnej gamy produktów Yahoo. Cieszę się na jeszcze ściślejszą współpracę z Yahoo ! w przyszłości. ”

 

Elizabeth Herbst-Brady, globalny dyrektor ds. przychodów i rozwiązań dla klientów Yahoo

 

„ Nasz zespół partnerski w Londynie, kierowany przez Marko Johnsa, opiera się na już udanych relacjach z Alpine i Renault poprzez przedłużenie naszej umowy. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy wspaniałymi partnerami Yahoo, a dzięki globalnym i wzajemnie korzystnym relacjom, takim jak te, nadal przybliżamy markę Yahoo milionom nowych ludzi wokół fantastycznych wyścigów Formuły 1 i pomagamy Renault Group dotrzeć do odbiorców w kreatywny sposób dzięki naszym globalnym platformom treści i technologii. ”